HTML

Los Grandes Éxitos del Chúngaro

Ahogy azt mind tudjátok, imádom kicsiny baljós jelenű országunkat, mégis tudom, ha most nem mozdulok, az új, a más, az izgalmas felé, egyre több lesz a kötöttség; örök vágyálom és kétely marad a "mi lett volna ha..." Így hát a családot, barátokat, melót ás minden eddigi megszokott jót hátrahagyva kiköltöztem egy madridi barátomhoz Spanyolországba, egyrészt a kaland miatt, másrészt pedig - online marketinges tapasztalataimat tovább bővítendő - hogy egy spanyol ügynökségnél dolgozhassak.

Friss topikok

  • Peti: Én most jutottam ide, megkésve hasonló jókat kívánok és remélem összejön 1 késő őszi látogatás...:) (2008.09.04. 11:38) Ha empezado...

Linkblog

Archívum

Ha empezado...

2008.08.19. 19:26 Chúngaro

Hola! =)

Ahogy azt mind tudjátok, imádom kicsiny baljós jelenű országunkat, mégis tudom, ha most nem mozdulok, az új, a más, az izgalmas felé, egyre több lesz a kötöttség; örök vágyálom és kétely marad a "mi lett volna ha..."
Így hát a családot, barátokat, melót ás minden eddigi megszokott jót hátrahagyva kiköltöztem egy madridi barátomhoz Spanyolországba, egyrészt a kaland miatt, másrészt pedig - online marketinges tapasztalataimat tovább bővítendő - hogy egy spanyol ügynökségnél dolgozhassak.

Szóval szombaton érkeztem, és - ami rámnézve nagy előrelépésnek számít - IGEN, kivételesen nem késtem le gépet; bár ez inkább hazafelé szokott bejátszani.. =P

Klasszikus módon az utolsó este nem telhet buli nélkül szóval a nyár végi költségkímélés jegyében összerittyentettünk egy viszonylag szűkkörűnek induló megőrülős bulit a Margitszigeten szabadtéri piknik jeleggel. Pont úgy sikerült, ahogy szerettem volna!! Köszi faszikák!! Ötkor indultam haza a Herczeg-palotából.. =)))

Másnap kellemes meglepetésként Andrej kidobott a reptérre ;)

Az egyszerűség jegyében a Budapest-Oslo-Madrid megoldást választottam, aminek köszönhetően megismerkedtem egy tündér magyar lánykával, aki szintén szakmai ERASMUS-ra indult Madridba, hoppá!! Többet nem merek áradozni róla, mert egyrészt a spanyol barátja várta a reptéren, másrészt valszeg ő is olvassa ezt a bejegyzést, szóval basta! =)

Mindenesetre éjfélre meg is érkeztünk a madridi reptérre, ahonnan kb csak a Minotaurusz hiányzik, mivel a hibátlannak tűnő, ám mégis feszültségmentesen kényelmes spanyol szervezés egyik legszembetűnőbb csorbája ez. Legyen elég annyi hogy nem igazán volt egyértelmű, hogy hol is kaphatjuk meg a csomagjainkat, mígnem 20 perc viszonylag egyirányú séta után kiderült, hogy a kettes kijárat kell nekünk, amit persze sikeresen meg is találtunk, csak épp a csomagok helyett az érkezőkre várók oldalán találtuk magunkat..=P Nem volt mit tenni, megkérdeztünk egy biztonságit, hogy mi ilyenkor a teendő, mire kedvesen közölte, hogy "Ne aggódjatok, amikor valaki kijön a csak belülről nyitható fotocellás ajtón, menjetek be.." Hmmm, Airport Security =))

Apropó: szeretem ezt a "ne aggódj" dolgot ("no te preocupes"). Az összes haverom folyton ezt mondogatja, ha valami balul sül el, leejtesz, eltörsz valamit, vagy ne adj isten lekésel egy gépet..=P Miért aggódjak?! Segít? Nem hiszem. Akkor meg minek?.. =) Szeretem ezt a hozzáállást. Persze otthon full hülyének néznek, de nem aggódom emiatt sem =P

Szóval, reptér.. Beslisszoltunk, csomagok ki, viszlátpuszi, aztán "haza" Victorhoz (a spanyol samesz) viszont előtte még hazavágtam a világ legolcsóbb 4500 Ft-ra alkudott kínai egyszerhasználatos anti-worldproof bőröndjét, találkoztam Victor egyik figyelemreméltó barátnőjével, Maria-val, hogy odaadja a kulcsot, mivel ez az őrült persze épp Spanyolország valamely más táján keringett. A két lakótársa (...ő izé ...lakótárSUNK =) Eva és (egy másik) Maria pedig szintén valahol külhonban. Haza, közben még néhány telefon meg sms, mivel új alfa-hímként hostolnom kellett még egy magyar lánykát, Terit, meg egy horvát faszikát, Martint.

Nah innen felpörgetem, mert már magamat is untatom: másnap hazaért a többi bentlakásos is, és azóta minden nap háromkor kelek és általában nem vagyunk szomjasak, max a tigi miatt =P

A magyar meg a horvát kölökök ma mentek haza de azóta már jött is egy másik lány Nóra személyében.

A lényeg, hogy azonnal be kell fejeznem ezt az életvitelt és találni valami melót egy héten belül, mert 700 euroval nem jutok messzire a cashflowm pedig egyelőre erősen egyirányú =)

Ölelések és csókok tömkelege Nektek kedves barátaim, gyertek, amikor csak szeretnétek; jó itt! ;)

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://chungaro.blog.hu/api/trackback/id/tr69623596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pepe 2008.08.19. 21:02:46

Papika!

Kicsit féltünk másnap, hogy miattunk hozod a lekésős figurát, de örömmel tölt el, hogy sikerült elérned!
látod ezért jók ezek a meleg orgiák itt a jókai téren! ;) Amúgy meg cz-vel írjuk a nevünk, ugyhogy ezt kikérem magamnak! Na okos legyél! utra valónak meg mi mást küldhetnék:

www.youtube.com/watch?v=2Mh5MMeEnN4

Chúngaro 2008.08.20. 00:33:44

Jólvan Peppínó, javítva. Nem engedhetem meg magamnak, hogy csorbuljon a formálódó törzsközönségem ;)

GP 2008.08.20. 10:37:21

Jól van faszi, vigyázz magadra, sajnálom még1x h az adios-partyn nem tudtam tiszteletemet tenni, de sajnos a szakdogám közel sem készül olyan ütemben, ahogy a leadási határidő közeledik... :)

Hardati 2008.08.20. 10:47:52

Ügyes voltál, Robi csak így tovább:)
Írtam a gmailen, hogy kicsit érdekesen alakult a búcsúbuli vége, így a búcsúpuszi elmaradt:) de örülök, hogy enélkül is sikerült okosan megérkezni:)
Csak még annyit, hogy fiatal vagy még ahhoz, hogy ennyit füllents arról, hogy kétpercenként megismersz egy jobbnál-jobb, dekoratívabbnál-dekoratívabb menyecskét:) nagyon remélem, hogy helyszíni forráskritikával tudunk élni, valamikor az ősz folyamán, feltéve, ha nem b**** el a pénzed szeszre két hét alatt:)
na adios, írogass!

TavaszTündér · http://tunderke.blog.hu 2008.08.20. 11:51:02

no, először is: a tündér én vagyok.
amúgy jólvan, jólvan, csak ügyesen így tovább, és gyere hozzám nyaralni krétára, és te is kommentelj hozzám, re.

Chúngaro 2008.08.20. 13:35:13

Szééép! Jó hallani, hogy olvassátok (még.. =P)

Neonomád 2008.08.20. 15:12:08

Ha azok a csajok olyanok mint az a bizonyos erkélyjelenet, akkor én nem aggódok hogy mi marad nekünk... No mind1, max kiugrok, és szervezünk egy randit, ha már kéregetsz. LOL

Sziszegj sokat!

mikuskazoli\\\"oli\\\" 2008.08.20. 15:57:50

robbibátyya!!! :)
Hát amint azt mondtam neked, örömmel tölt el, h vannak még olyan emberek akik nem félnek megvalósítani az álmaikat :) (bár erre akkori cselekvőképtelen állapotod miatt nem hiszem, hogy emlékszel :) érezd jóóól magad odakinn' (tudod mi a dolgod, nem magyarázom :), legalább a fodrászt megspóroltad :))) végső esetben jussod eszedbe Attibácsi siófoki valutája: szex pénzért? :)
annyi csajjal smsezek mostanában, h ezt is teleírtam b.zi mosolygósarccal, na mind1 vigyázz magadra, bugyi ne maradjon szárazon !!!

vanesz 2008.08.20. 18:57:17

sok sikert Cicafiú!
várom a szakmai élményeket is, nem csak a csajozósakat ;)
pusz
st

Neonomád 2008.08.20. 20:50:49

Ha spanyol ügynökséget keresel abban lehet, hogy tudok segíteni, de előre szólok hogy ők a "siófoki valutában" utaznak ;)

TavaszTündér · http://tunderke.blog.hu 2008.08.21. 02:47:51

juj, hogy' átíródott a bevezető, meg az oldalszöveg ;)

Bátyó 2008.08.21. 09:18:53

Hola!

Örüklök, hogy minden OK, és hogy legalább kifelé jó megy a repülés... Jó lazulást, na meg persze munkát neked, és ne felejts el értesíteni mikor mehetünk ki hozzád! Mert már alig várod, ugye!? ;) Akárcsak mi... Üdv mindenkinek! Adjál neki! G.

Koronix · http://otletlada.blog.hu/ 2008.08.21. 10:49:26

Aztán a blogot tessék majd rendszeresen írni! eh, esélytelen...

Kris 2008.08.22. 17:28:39

Hola Vecino! Így van no te preocupes ezt már én is ismerem mint a rossz pénzt. Imádom!!! besos

Peti 2008.09.04. 11:38:44

Én most jutottam ide, megkésve hasonló jókat kívánok és remélem összejön 1 késő őszi látogatás...:)
süti beállítások módosítása